کد موزیک الما

قالب وبلاگ


سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه اطلاع رسانی مسجد ایروانی(ره)
درباره
جستجو


تدبّر در قرآن
آیه قرآن
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ارسال شده در یکشنبه 93/11/5 ساعت 1:51 ص توسط مسجد آیت الله ایروانی(ره)

اِلهی اِنٌَ مَنِ انْتَهَجَ بِکَ لَمُسْتَنیرَُ وَ اِنٌَ مَنِ اعْتَصَمَ لَمُسْتَجیرَُ ، وَ قَدْ لَذْتُ بَکَ یا اِلهی

خدایا! راه تو روشن است و هر که به تو پناه آورد، در پناه است و منِ روسیاه، به تو پناه آورده­ام ای پناهِ بی­پناهان

مبادا مرا از درگاه خودت ناامید سازی و از مهربانی­ات بی­نصیبم گردانی که نامهربانی از تو دور است

خدای من! تو را به خودت قسم، که مرا به مقام اطاعتت برسان، اطاعتی که سزاوار توست و بندگان صالحت همانگونه تو را اطاعت می­کنند

و به من رضایتمندی خودت را عطا کن، که بی­رضایت تو بهشت هم برایم جهنم است

معبودا! من بنده­ای گناهکار و ضعیفم که تو مالکم هستی، مبادا از این بنده­ی ناچیز روی برگردانی و بر من پشت کنی

اِلهی هَبْ لی کَمالَ الْانْقِطاعِِ اِلَیک

مهربانم! وجود مرا از همه چیز و همه کس جدا کن و به خودت پیوند بزن و دیده­ی دلم را به نور وجود خودت روشن کن تا به سرچشمه­ی عظمت تو راه پیدا کند

تنها پناه این بی­پناه! مرا جزو کسانی قرار ده که وقتی صدایشان می­کنی و اجابتت می­کنند، به او توجه خاصی داری

بارالها! نومیدی از خودت را بر من چیره مساز و مگذار که دستم از درگاه تو کوتاه شود

از تو می­خواهم که من هم جزو کسانی باشم که مدام ذکر تو را زیر لب دارند و هرگز در مقابل تو عهدشکنی نمی­کنند

گرچه تا کنون هزاران بار عهد بستم و هزاران بار عهد شکستم

دستی که اینگونه به درگاهت بلند شده را بگیر و دست خدایی­ات را بکش بر سر دل

 

 

یا ذَلْجَلالِ وَالْاکرام




مطلب بعدی : فاطمیه